content_copy

Jak nakupovat

Termíny dodání:

 

Skladem: 

Je-li skladem dostatečné množství zboží potřebné k vykrytí objednávky, je expedováno následující  pracovní den ode dne, kdy je zákazníkovi objednávka potvrzena. V případě, že zákazník zvolí platbu předem na náš bankovní účet, prodlouží se termín expedice zboží o dobu, než je příslušná platba připsána na náš bankovní účet.  

Externí sklad:

U takto označené dodací lhůty bede zboží expedováno v co nejkratším čase ode dne, kdy je zákazníkovi objednávka potvrzena. Termín doručení je nejpozději do dvou týdnů od jeho závazné objednávky. V případě zdržení budete informováni telefonicky nebo prostřednictvím elektronické pošty. V případě, že zákazník zvolí platbu předem na náš bankovní účet, prodlouží se termín expedice zboží o dobu, než je příslušná platba připsána na náš bankovní účet.

Skladem u dodavatele: 

U takto označeného zboží budete telefonicky, nebo prostřednictvím elektronické pošty vyrozumněni o termínu dodání. Termín dodání 1-3 týdny.

Na objednávku: 

Zboží podléhající režimu poptávky u výrobce. O dostupnosti budete telefonicky, nebo prostřednictvím elektronické pošty vyrozumněni o termínu dodání. Termín dodání 2-5 týdnů.  

Způsob vyskladnění:

V případě, že je objednávka složena ze zboží s více časovými dostupnosti a bude požadován jeden závoz, termín dodání se řídí vždy zbožím s nejdelší dostupností. 

 

Doprava:

Osobní odběr:

Je určen těm, kteří preferují osobní kontakt, nebo se nachází v blízkosti našeho obchodu Prodejna Honzík s.r.o., Budovcova 2552, 390 02 Tábor, PO-Pá 8:30hod-17:30hod, SO 8:30hod-11:30hod, které je výdejním místem. V tomto případě vyčkejte telefonické, nebo písemné výzvy o připravenosti vaší zakázky.

Odeslání zásilky dopravcem:

O ceně přepravy zboží budete informováni při volbě způsobu doručení.

Při nákupu nad 1000,- Kč včetně DPH je doprava zdarma všude na území ČR

Platnost cen:

Provozovatel internetového obchodu si vyhrazuje právo upravovat cenu dopravy dle případných změn ceníku přepravní služby.

Převzetí zboží:

PŘI DORUČENÍ DŮKLADNĚ PROHLÉDNĚTE NEPORUŠENOST OBALU, PŘÍPADNĚ NEPOŠKOZENOST ZBOŽÍ. NA POZDĚJŠÍ REKLAMACE NEMŮŽE BOHUŽEL BÝT BRÁN ZŘETEL.  Zásilku, která jeví známky poškození, nepřebírejte.

Vrácení zboží

U nás zakoupené zboží můžete vrátit bez udání důvodu během zákonné 14denní lhůty od data jeho převzetí. Tato lhůta platí i pro objednávky s osobním odběrem. Právo se nevztahuje na objednávky v rámci obchodní či podnikatelské činnosti, tedy pokud je na faktuře uvedeno vaše IČ.

Stav vráceného zboží

V případě, že je zboží dodavateli vráceno v jiném než neporušeném stavu, je zákazník povinen uhradit dodavateli zejména náklady související s uvedením zboží do původního stavu a případnou další vzniklou škodu na zboží (neúplný obsah, chybějící příslušenství či průvodní dokumentace, poškozený obal, opotřebení zboží, apod.).

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení