Jak nakupovat

Termíny dodání:

 

Skladem: 

Je-li skladem dostatečné množství zboží potřebné k vykrytí objednávky, je expedováno následující  pracovní den ode dne, kdy je zákazníkovi objednávka potvrzena. V případě, že zákazník zvolí platbu předem na náš bankovní účet, prodlouží se termín expedice zboží o dobu, než je příslušná platba připsána na náš bankovní účet.  

Externí sklad:

U takto označené dodací lhůty bede zboží expedováno v co nejkratším čase ode dne, kdy je zákazníkovi objednávka potvrzena. Termín doručení je nejpozději do dvou týdnů od jeho závazné objednávky. V případě zdržení budete informováni telefonicky nebo prostřednictvím elektronické pošty. V případě, že zákazník zvolí platbu předem na náš bankovní účet, prodlouží se termín expedice zboží o dobu, než je příslušná platba připsána na náš bankovní účet.

Skladem u dodavatele: 

U takto označeného zboží budete telefonicky, nebo prostřednictvím elektronické pošty vyrozumněni o termínu dodání. Termín dodání 1-3 týdny.

Na objednávku: 

Zboží podléhající režimu poptávky u výrobce. O dostupnosti budete telefonicky, nebo prostřednictvím elektronické pošty vyrozumněni o termínu dodání. Termín dodání 2-5 týdnů.  

Způsob vyskladnění:

V případě, že je objednávka složena ze zboží s více časovými dostupnosti a bude požadován jeden závoz, termín dodání se řídí vždy zbožím s nejdelší dostupností. 

 

Doprava:

Osobní odběr:

Je určen těm, kteří preferují osobní kontakt, nebo se nachází v blízkosti našeho obchodu Prodejna Honzík s.r.o., Budovcova 2552, 390 02 Tábor, PO-Pá 8:30hod-17:30hod, SO 8:30hod-11:30hod, které je výdejním místem. V tomto případě vyčkejte telefonické, nebo písemné výzvy o připravenosti vaší zakázky.

Odeslání zásilky dopravcem:

O ceně přepravy zboží budete informováni při volbě způsobu doručení.

Při nákupu nad 2000,- Kč včetně DPH je doprava zdarma všude na území ČR

Platnost cen:

Provozovatel internetového obchodu si vyhrazuje právo upravovat cenu dopravy dle případných změn ceníku přepravní služby.

Převzetí zboží:

PŘI DORUČENÍ DŮKLADNĚ PROHLÉDNĚTE NEPORUŠENOST OBALU, PŘÍPADNĚ NEPOŠKOZENOST ZBOŽÍ. NA POZDĚJŠÍ REKLAMACE NEMŮŽE BOHUŽEL BÝT BRÁN ZŘETEL.  Zásilku, která jeví známky poškození, nepřebírejte.

Vrácení zboží

U nás zakoupené zboží můžete vrátit bez udání důvodu během zákonné 14denní lhůty od data jeho převzetí. Tato lhůta platí i pro objednávky s osobním odběrem. Právo se nevztahuje na objednávky v rámci obchodní či podnikatelské činnosti, tedy pokud je na faktuře uvedeno vaše IČ.

Stav vráceného zboží

V případě, že je zboží dodavateli vráceno v jiném než neporušeném stavu, je zákazník povinen uhradit dodavateli zejména náklady související s uvedením zboží do původního stavu a případnou další vzniklou škodu na zboží (neúplný obsah, chybějící příslušenství či průvodní dokumentace, poškozený obal, opotřebení zboží, apod.).